Casebook Love Food Don't Waste


Er worden jaarlijks kilo's voedsel in de prullenbak gegooid. En vaak is dit voedsel ook nog eens ongebruikt.
Er zijn al veel "oplossingen" bedacht voor dit wereldwijde probleem. Echter, ik ben ervan overtuigd dat we eerst moeten beginnen met het creëren van bewustwording, zodat consumenten bewuster omgaan met hun voedsel. Consumenten zijn immers de grootste verspillers!

Probleemstelling:
Op welke manier kan multimedia bijdragen aan de bewustwording van de consument over voedselverspilling, zodat de consument een noodzaak voelt om zijn gedrag te veranderen en een bijdrage kan leveren aan het terugdringen van voedselverspilling?

Blijf op de hoogte

Newsletter

Keep me posted on the progress of this project!

Blijf op de hoogte

Co-create

Er zijn geen vragen beschikbaar.

Meet the Team!

  • Manon Beckers

    Ik ben 25 jaar oud en dit jaar (2016) ga ik afstuderen aan de Zuyd Hogeschool in Maastricht, Communicatie en Multimedia Design.
    Als multimedia designer word je breed opgeleid en krijg je kennis van allerlei beroepen zoals: webdesigner, graphic designers, filmeditor, art director, interaction designer etc.
    Mijn voorkeur gaat uit naar film en graphic design.